آیا جایگزین به دیالیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جایگزین به دیالیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد

اس ام اس به سندرم نفروتیک سال های بسیاری، و آن را خاموش و در چند بار، به تازگی دکتر به من گفت که من را به دیالیز است. اما من شنیده ام که دیالیز ممکن است بسیاری از عوارض جانبی را و زندگی عادی من تاثیر می گذارد، به طوری که من تعجب است هر جایگزینی برای دیالیز وجود دارد؟
برای سوال شما، پاسخ مثبت است، برخی از درمان های دیگر از دیالیز برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک وجود دارد.
همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز می توانید به سندرم نفروتیک معکوس، آن را فقط می تواند کلیه جایگزین برای برطرف کردن مقدار مشخصی از سموم اما می تواند کلیه از آسیب بیشتر محافظت و نه آن را تعمیر. بنابراین به عنوان یک بیمار می خواهید را به درمان های دیگر غیر از دیالیز انتخاب گیره است.
چه درمان می تواند جایگزینی برای دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک انتخاب بهتر برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک است، به عنوان یک نوع نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، این درمان می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد.
این درمان می تواند بیماری را از ریشه درمان، آن را به سموم در بدن خود را برای اولین بار تمیز را به یک محیط خوب برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، و سپس تمیز کردن سم micromolecule، سم مولکول میانه و سم ابر مولکول با هم. به بازسازی سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه، این عوارض به زودی ناپدید می شوند.
در یک کلام، با کمک بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
اگر شما می خواهید برای درمان سندرم نفروتیک با درمان دیگری به غیر از دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: